Polityka jakości
Nadrzędnym i strategicznym celem firmy „Dr Herbich sp z o.o.” jest zapewnienie wysokiej jakości produkowanych wyrobów medycznych, spełniających wymagania Klienta przy równoczesnym spełnieniu wymagań Dyrektyw: MDD: 93/42/EEC,
MDR-217/745- art.120(3) oraz norm i przepisów prawa , które ich dotyczą..
Polityką Jakości firmy jest projektowanie i rozwój oraz produkcja i dostarczanie wyrobów medycznych, które:
- są bezpieczne dla pacjentów, użytkowników i osób trzecich
- nie stwarzają ryzyka podczas użycia zgodnie z przewidzianym dla nich zastosowaniem
- produkowane są z surowców, materiałów o wysokiej i potwierdzonej jakości medycznej
- wytwarzane są w monitorowanych i efektywnych procesach oraz w nadzorowanym środowisku
- są dostarczane w optymalnym czasie
Polityka Jakości oparta jest na dążeniu do tworzenia wartości dodanej, dostosowaniu produktów do zmieniających się potrzeb i oczekiwań Klientów oraz ciągłym doskonaleniu funkcjonowania organizacji. Najwyższe kierownictwo firmy ustanawia cele jakości i kierunki działania, tworzy i zapewnia utrzymanie środowiska wewnętrznego uświadamiając i angażując wszystkich pracowników w działania na rzecz poprawy jakości oferowanych wyrobów i usług..
Polityka Jakości realizowana jest dzięki zagwarantowaniu i dostępności do zasobów umożliwiających:
- analizę i badanie rynku w celu identyfikacji potrzeb Klienta
- stałe podnoszenie jakości wyrobów i usług oraz wprowadzenie na rynek nowych produktów
- projektowanie i rozwój wyrobów i usług zgodnie z wymaganiami Klienta oraz wymaganiami obowiązujących przepisów prawa
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji i umiejętności pracowników zwiększając ich świadomość, motywację i zaangażowania w realizację celów jakościowych
- rozwój i umacnianie pozycji rynkowej firmy jako odpowiedzialnego wytwórcy, cieszącego się uznaniem swoich Klientów oraz pozyskiwanie nowych partnerów do współpracy.
- wdrożenie i utrzymanie systemu nadzoru rynku po wprowadzeniu wyrobów do obrotu
Narzędziem realizacji Polityki Jakości jest funkcjonujący System Zarządzania Jakością, spełniający wymagania standardu EN ISO 13485: 2016 oraz MDR-2017/745 – art.120(3) , który jest w organizacji utrzymywany i w sposób ciągły doskonalony w zakresie wymaganej skuteczności i efektywności.
Polityka Jakości stanowi zobowiązanie wobec naszych Klientów, a jej realizacja jest oceniana podczas systematycznych przeglądów Systemu Zarządzania Jakością .
Polityka Jakości jest znana i respektowana przez wszystkich pracowników oraz zobowiązuje ich do zaangażowanego wykonywania powierzonych zadań i traktowania Systemu Zarządzania Jakością jako podstawowego narzędzia służącego realizacji celów jakościowych i strategii naszej organizacji
Philipp Herbich
Dyrektor firmy
Zielona Góra, dnia 30.09.2022r.